این وبسایت هزاران ابزار هوش مصنوعی را در خود گنجانده!

به گزارش بانو هما، دیجیاتو نوشت: سایت TopAI لیستی وسیع از ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه های گوناگون را پیش روی کاربران خود قرار می دهد.

این وبسایت هزاران ابزار هوش مصنوعی را در خود گنجانده!

با توسعه محبوبیت ChatGPT در ماه های اخیر، شاهد افزایش بی سابقه اندازه توسعه ابزارهای هوش مصنوعی بوده ایم. همین مسئله موجب شده است تا کاربران هنگام یافتن سرویس های موردنظرشان، دچار سردرگمی شوند و نتوانند به آسانی گزینه مناسب خود را پیدا کنند. سایت TopAI به منظور معرفی برترین عناوین این حوزه فعالیت دارد و زمینه های گوناگونی را پوشش می دهد. در ادامه به معرفی وب سایت مذکور و امکانات آن خواهیم پرداخت.

سایت TopAI؛ آرشیو غنی از ابزارهای هوش مصنوعی

در ابتدا باید اشاره کنیم که وب سایت TopAI.tools هیچ گونه خدمات داخلی را درون خود جای نداده است؛ بلکه تنها محلی برای ثبت اطلاعات مرتبط با سرویس های AI است. توسعه دهندگان می توانند پس از ورود به صفحه اصلی سایت، روی گزینه Submit a Tool در بالای صفحه کلیک کنند تا امکان افزودن سرویس خود را به پایگاه داده این وب سایت را داشته باشند.

حساب کاربری پرمیوم به منظور ارائه خدمات ویژه به توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که استفاده از وب سایت TopAI برای کاربران عادی، هزینه ای در پی ندارد؛ اما توسعه دهندگان به منظور ثبت سریع سرویس های خود در آن، باید مبلغ 10 دلار را جهت فعال سازی حساب کاربری پرمیوم، پرداخت کنند. البته بدون پرداخت هزینه نیز می توان چنین کاری را انجام داد؛ اما توسعه دهندگان باید در صف درخواست ها منتظر بمانند که به گفته گردانندگان سایت، آنالیز آنها 3 الی 4 هفته به طول می کشد.

در صفحه اصلی سایت، کادر جستجو نیز قرار گرفته است که کاربران می توانند با تایپ کردن عملکرد مورد نظر، سرویس دلخواه خود را پیدا کنند. برای مثال در این کادر می نویسیم که قصد تبدیل متن به عکس را داریم و سپس کلید Enter یا آیکن ذره بین را می زنیم. در ادامه فهرست ابزارهای هوش مصنوعی که چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می دهند، نمایش داده خواهد شد. بعلاوه با استفاده از فیلترهای در نظر گرفته شده، می توان سرویس ها را براساس هزینه، دسترسی به API، داشتن اپلیکیشن مجزا یا افزونه تحت مرورگر و متن باز بودن، مرتب کرد.

با کلیک روی عنوان هر سرویس، به سایت مربوط به آن راهنمایی خواهید شد.

در روبه روی هر سرویس، توضیحات مختصر در کنار دسته بندی آن به همراه هزینه استفاده اشاره شده است. در صورتی که بخواهید فهرستی از ابزارهای دلخواه خود ایجاد کنید، تنها کافی است تا تیک گزینه Shortlist را در مقابل هر عنوان بزنید. سپس می توانید کلید View your shortlist در پایین صفحه را انتخاب نموده، تا به فهرست خود، دسترسی داشته باشید.

در صفحه اختصاصی هر فهرست، می توانید یک عنوان و توضیحات مختصر برای آن، وارد کنید. با زدن آیکن X که در مقابل نام هر سرویس قرار گرفته است، امکان حذف آن را از سرویس خواهید داشت. در نهایت اگر بخواهید فهرست ساخته شده را با دیگران به اشتراک بگذارید، باید روی گزینه Export List در گوشه بالایی صفحه کلیک کنید تا اختصاصی فهرست در اختیار شما قرار بگیرد.

کاربران امکان ساخت فهرست های قابل شخصی سازی با اختصاصی جهت به اشتراک گذاری را دارند.

یکی دیگر از روش های یافتن ابزارهای هوش مصنوعی در سایت TopAI، رفتن به سراغ دسته بندی های مختلف است. برای مثال اگر در صفحه اصلی روی گزینه Data Analysis در پایین کادر جستجو کلیک کنید، فهرستی از جدیدترین سرویس های ثبت شده مرتبط با تحلیل داده نمایش داده خواهد شد. با استفاده از گزینه Sort می توانید عناوین را به ترتیب حروف الفبا نیز در اختیار داشته باشید.

جهت دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی نمایش داده شده، روی عنوان آنها کلیک نمایید تا به سایت آنها منتقل شوید. بعلاوه با ساخت حساب کاربری در این وب سایت، می توانید سرویس های دلخواه خود را لایک کنید تا در میان عناوین محبوب شما قرار گیرند و بتوانید در آینده، آسان تر و سریع تر به آنها دسترسی داشته باشید.

سایت TopAI اقدام به دسته بندی ابزارهای هوش مصنوعی به منظور سهولت دسترسی نموده است.

دسته های گوناگونی مثل ابزارهای هوش مصنوعی صوتی، چت بات ها، سرویس های مناسب کسب وکارها، طراحی، توسعه، آموزش، بازی سازی، بازاریابی، ترجمه، نگارش و... درون سایت TopAI به چشم می خورند که کاربران می توانند از آنها برای یافتن سرویس های کاربردی و مفید برای خود، بهره بگیرند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 540

به "این وبسایت هزاران ابزار هوش مصنوعی را در خود گنجانده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وبسایت هزاران ابزار هوش مصنوعی را در خود گنجانده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید