اعترافات بانوی اول فیسبوک در آلمان ، از ترفند تکرار تا وعده اصلاح (تور آلمان)

به گزارش بانو هما، شریل سندبرگ؛ بانوی اول فیسبوک در جدیدترین سخنرانی خود در آلمان به شکلی صادقانه در خصوص چالش های فیسبوک برای انطباق با انتظارات اتحادیه اروپا اعتراف و توضیح داد به زودی این مسائل را حل خواهد نمود.

اعترافات بانوی اول فیسبوک در آلمان ، از ترفند تکرار تا وعده اصلاح (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شریل سندبرگ در سخنان خود درمورد حفظ حریم خصوصی کاربران به نکاتی مهم اشاره و تاکید نمود که فیسبوک پس از ماجرای کمبریج آنالیتیکا باید تمام کوشش خود را برای بهبود عملکرد، به کار ببندد.

سندبرگ اقداماتی را که فیسبوک برای به دست آوردن مجدد اعتماد کاربران انجام داده است را تعیین کرد. وی علام کرد که فیسبوک باید بسیار سخت کار کند تا بتواند دولت های اروپایی را متقاعد کند که روند فعالیت های فیسبوک تغییر نموده است و البته بتواند این شرکت را از جریمه ها بازدارد.

به نظر می رسد که بالاخره سندبرگ و سایر مدیران ارشد فیسبوک متوجه شده اند که یکی از اولین ترفندهای موفقیت نزد اذهان عمومی لفاظی در سخنرانی عمومی و تکرار سخنان است.

از لحاظ تئوری، تکرار راهی برای اطمینان از این است که پیغام شما واقعی و بر پایه حقیقت است. این روش برای متقاعد کردن مخاطبان به صحت تفکر شما مورد استفاده قرار می گیرد.بر همین اساس است که مدیرعملیات فیسبوک شریل سندبرگ سعی کرد تا قدرت تکرار را در سخنرانی خود در آلمان استفاده کند.

سندبرگ در کنفرانس DLD در مونیخ که نوعی کنفرانس برای نخبگان دیجیتالی قبل از مجمع مالی جهانی در داووس است این سخنرانی را انجام داد او در جریان این سخنرانی بسیاری از مسائل فیسبوک پس از ماجرای کمبریج آنالیتیکا را موشکافانه نقد کرد.

او به مخاطبان مونیخ گفت: فضای فیسبوک، طی چند سال گذشته بسیار سخت و سنگین است. ما باید هر چه سریعتر همه سوء استفاده ها را متوقف کنیم و باید برای محافظت از اطلاعات افراد بهتر عمل کنیم. ما به اشتباهاتمان اعتراف نموده ایم.

سندبرگ موضع تهاجمی اروپا را درمورد حفظ حریم خصوصی ستایش کرد و اظهار داشت که فیسبوک همه کوشش خود را برای نزدیک شدن به معیارهای اتحادیه اروپا به کار خواهد بست.او گفت: ما می دانیم که باید بهتر عمل کنیم، و اضافه نمود که این شرکت سعی در جلب اعتماد کاربران دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 472

به "اعترافات بانوی اول فیسبوک در آلمان ، از ترفند تکرار تا وعده اصلاح (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات بانوی اول فیسبوک در آلمان ، از ترفند تکرار تا وعده اصلاح (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید