کشف جواهرات مسروقه آلمان (تور آلمان ارزان)

به گزارش بانو هما، پلیس آلمان از بازیابی 31 شیء مسروقۀ موزه طاق سبز (Grünes Gewölbe) واقع در درسدن اطلاع داد. این 31 شیء بخشی از مجموعه آثاری محسوب می شوند که در سال 2019 از این موزه ربوده شده بودند.

کشف جواهرات مسروقه آلمان (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گفته پلیس، این 31 شیء در برلین، مرکز آلمان کشف شده است. این اشیاء درحالی بازیابی شده اند که محاکمه شش مظنون به سرقت، شبانه از موزه سبز واقع در کاخ سلطنتی درسدن هنوز به انتها نرسیده است.

تمام اشیائی که در جریان سرقت سال 2019 از این موزه ربوده شده بودند به دوران حکومت فردریک آگوستوس سوم، آخرین شاه پادشاهی ساکسونی تعلق دارند. سارقان در مجموع 21 تکه جواهر به همراه چندین شیء ارزشمند دیگر از مجموعه این موزه را ربودند. از جمله آثار ربوده شده می توان به شمشیری اشاره نمود که قبضه آن با الماس تزئین شده است.

پس از بازیابی بیش از 30 مورد از این اشیاء ربوده شده، اکنون کارشناسان اصالت آن ها را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

موزه Grünes Gewölbe یکی از قدیمی ترین موزه های اروپا محسوب می گردد و خانه گنجینه ای ارزشمند از جمله یک یاقوت کبود 547.71 قیراطی است. این موزه از 10 اتاق تشکیل شده است و در مجموع 3,000 جواهر و شیء ارزشمند را نگهداری می نماید.

ساختمان این موزه در جریان جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دید، اما با موفقیت بازسازی شد. درهای این موزه در سال 2006 به روی بازدیدکنندگان خارجی باز شد و از زمانی که در سال 1724 برای نخستین بار به روی عموم مردم گگردده شد، از جاذبه های گردشگری آلمان به شمار رفته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 473

به "کشف جواهرات مسروقه آلمان (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جواهرات مسروقه آلمان (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید