همسر یا خواهر شاهرخ استخری کدام زیباترند؟

به گزارش بانو هما، خبرنگاران: ویدیو دلبری ها و حرکات موزون نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری بازیگر مشهور صدا و سیما را ببینید.

همسر یا خواهر شاهرخ استخری کدام زیباترند؟

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلوزیون است .شاهرخ استخری به تازگی کم کار شده و به سمت بیزینس خود رفته است . شاهرخ استخری در فضای مجازی هواداران زیادی دارد . شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگر های صفحات مجازی است. خواهر شاهرخ استخری فیلمی را به مناسبت تولدش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران ، ویدیویی که به وسیله نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری بازیگر مشهور تلویزیون منتشر شده است.

نیلوفر استخری نیز همچون سپیده بزمی پور بلاگر اینستاگرام است ولی با فالوورهای کمتر. جالب است بدانید که نیلوفر استخری را همسر شاهرخ یعنی سپیده بزمی پور وارد این کار نموده و همواره از او حمایت می نماید و به او مشاوره می دهد تا به یک بلاگر پیروز تبدیل گردد.

پیغام احساسی سپیده بزمی پور به نیلوفر استخری

سپیده بزمی پور همواره سعی دارد رابطه خود و خواهر شوهرش را خیلی خوب نشان دهد. این را می توان از تصاویر و فیلم هایی که خطاب به او منتشر می نماید و قربون صدقه او می رود فهمید. او خطاب به نیلوفر استخری نوشته : تو مهربونترین نیلوی جهانیی... تو معنی واقعی عشق و زندگی ... تو پر از شور و شوق و هیجانی... تو با ورودت همه جارو رنگی میکنی... خنده رو لب ادما میاری... صدای خنده هات همه جا میپیچه و زندگی ادما خوشگل میشه... تو تو روزای سخت خود خود ارامشی... تو دستات پر از معجزس و هر نوازشت هزارتا خستگی از تن ادم در میاره... تو صادق ترین و ساده ترین عمه گرگه ای که میتونه تو جهان وجود داشته باشه... تو اونی هستی که همواره هوای همه رو داره و هیچوقت چیزی یادش نمیره... تو اونی هستی که دونه دونه حرفای ادما برات ارزشمنده و با دقت بهشون گوش میکنی...

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 148

به "همسر یا خواهر شاهرخ استخری کدام زیباترند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "همسر یا خواهر شاهرخ استخری کدام زیباترند؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر یا خواهر شاهرخ استخری کدام زیباترند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید