هتل الیت ورد استانبول ، هتل 5 ستاره میدان تکسیم استانبول

به گزارش بانو هما، اگر قصد سفر به استانبول و رزرو هتل در این شهر زیبا را دارید، با اقامت در اتاق های لوکس هتل الیت ورد تجربه ای راحت از اقامت در انتظار شماست. در حالی که شما از اقامت خود در منطقه تکسیم که میزبان فرهنگ، هنر، تفریح و مراکز خرید استانبول است لذت می برید، با استراحت در اتاق های لوکس هتل الیت ورد، که در آن همه امکانات برای شما در نظر گرفته شده خستگی شما به در خواهد شد. خدمات زیادی مثل ، جکوزی، سشوار، مینی بار با شارژ، صندوق قفل دیجیتال، تلفن، وای فای رایگان، حوله، دمپایی و ست آماده سازی چای و قهوه رایگان وجود دارد که لحظات شما را آسان تر و لذت بخش تر می نماید.

هتل الیت ورد استانبول ، هتل 5 ستاره میدان تکسیم استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان Taksim دارای سالن غذاخوری بزرگی است که شامل 2 رستوران و کافی شاپ است.

اتاقهای هتل Elite World Istanbul دارای حمام های لوکس، سنگ مرمر، موکت های ظریف و تلویزیون صفحه تخت هستند.از امکانات دیگر هتل، استخر سرپوشیده، استخر بچه ها و مرکز تناسب اندام است.

هتل Elite World استانبول در فاصله کوتاهی از خیابان استقلال قرار گرفته است. ایستگاه مترو نیز نزدیک این هتل می باشد. با توجه به اینکه در سایر منطقه ها استانبول تمام مراکز و کافه ها ساعت 10 شب تعطیل می شوند و فقط خیابان استقلال است که کافه ها تا دیر وقت باز هستند، بیشتر مسافران این منطقه را برای اقامت انتخاب می نمایند.

ساعت check-in ساعت 14 و check-out ساعت 12 ظهر می باشد.

منبع: eliteworldhotels

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 407

به "هتل الیت ورد استانبول ، هتل 5 ستاره میدان تکسیم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل الیت ورد استانبول ، هتل 5 ستاره میدان تکسیم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید