مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

به گزارش بانو هما، یکی از مهم ترین ویژگی ها آن جلوگیری از شکستن و پخش شدن شیشه ها به داخل در زمان زلزله و موارد مشابه است که می تواند جلوی بسیاری از حوادث را بگیرد.توری ها جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان بسیار مناسب می باشد.

مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

توری لولایی و ثابت وریلی آلومینیومی از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می فرایند که مسائل فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می نماید. و لذت تماشا چشم انداز اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند.

توری های رولینگ عمودی برای پنجره های کم ارتفاع و کوچک و توری های رولینگ افقی مناسب برای پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد مناسب است اما این نوع از توری های رولینگ سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن نسبت به گزینه های دارد.

توری رولینگ ها به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را در پنجره ها دارد توری های رولینگ دارای فریم ثابت اند که به راحتی جا به جا می شوند برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها گزینه مناسبی محسوب می شوند. توری های رولینگ یک طرفه افقی معمولا برای پنجره های یک لنگه بازشو مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 121

به "مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید