معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش

به گزارش بانو هما، اگر شما هم در پی آشنایی با یک رستوران با کیفیت عالی در فضایی منحصر به فرد و خاص هستید، پیشنهاد ما رستوران هوک لانژ کیش است. این رستوران جز معروف ترین رستوران های جزیره زیبای کیش است و به منظور آشنایی بیشتر شما با آن، مطلبی با عنوان معرفی رستوران هوک لانژ کیش برای شما گردآوری کرده ایم، با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش

همیشه سفر و رستوران گردی و تجربه مکان های تازه و خاص برای صرف غذا در مسافرت دو جز جدایی ناپذیر از یکدیگرند. یکی از لذت بخش ترین مقاصد سفر داخلی در ایران قطعا جزیره زیبای کیش است. این جزیره رویایی سراسر مملو از کافی شاپ ها و رستوران های مدرن است که قطعا امتحان کردن همه آنها در طول مدت سفر امکان پذیر نبوده و بهتر است به مکان های آشنا و معروف اعتماد کنید.

برای رزرو آنلاین تور کیش خبرنگاران با مناسب ترین قیمت روی تصویر زیر کلیک کنید.

معرفی کلی رستوران هوک لانژ کیش

اولین موردی که در انتخاب رستوران هوک لانژ کیش نظر شما را جلب می کند، فضای اروپایی و بسیار زیبای آن است. این رستوران در کنار ساحل مرجانی کیش و دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

در جزیره کیش تعداد رستوران ها و کافی شاپ های کم نیست و تنوع بالایی دارند، اما رقابت اصلی بر سر کیفیت غذا و تازگی آن است. دو نکته ای که بیشتر مشتریان رسنوران هوک لانژ کیش از آنها رضایت دارند و همین امر سبب شده تا این رستوران را برای دفعات بعدی هم انتخاب کنند.

منوی غذایی و کیفیت طعم ها در رستوران

در این رستوران با منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، بین الملل، فست فودی، منوی کافی شاپی شامل انواع نوشیدنی ها، دسرها، سالادها و غیره روبرو می شوید. در واقع رستوران هوک لانژ کیش جوابگوی انواع سلیقه ها هست و کافیست شما اراده کنید که چه سبک غذایی بروی میزتان باشد تا آن را با بهترین کیفیت برای شما آماده کنند. تنوع بالای منوی غذایی شما را سردرگم می کند اما رستوران هوک لانژ کیش کاری می کند که شما از هر انتخاب خود بشدت راضی باشید. اگر رستوران هوک لانژ را حتی برای وعده های اصلی هک انتخاب نکردید، به شما پیشنهاد می کنیم که خود را یک نوشیدنی در هوک لانژ کیش مهمان کنید! آبمیوه های این رستوران همگی از میوه های طبیعی و تازه آماده شده و در شکل و شمایلی مجذوب کننده در اختیارتان قرار می گیرد.

علاوه بر این از چای مراکشی و دسرهای ترکیه ای خوشمزه و هیجان انگیز هوک لانژ هم غافل نشوید آنها را برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

منوی غذایی هوک لانژ کیش شامل منو صبحانه، ناهار و شام هم هست و غذاهای مختلفی دارد. برای مثال منو شام هوک لانژ شامل پیش غذا، سالادها، پیده، پیتزا، نچوز، بشقاب های مکمل، پاستا، سوخاری، غذاهای نونی،رپ، کسادیا، طعم های سنتی، برگر، غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی، منو کودک و وجترین منو است.

خلاصه کلام اینکه تمامی طعم ها و مزه ها در هوک لانژ به قدری خوشمزه و ایده آل هستند که تا مدت ها مزه آن زیر زبانتان خواهد ماند و شما را به این رستوران باز می گرداند.

دکوراسیون داخلی و موقعیت جغرافیایی رستوران

رستوران هوک لانژ کیش در مجموعه آوای خلیج فارس واقع شده است و قدمت زیادی ندارد و در دسته رستوران های تازه تاسیس کیش است که محبوبیت بالایی بین کیشوندان و مسافران جزیره زیبایی ها پیدا نموده است. همانطور که گفتیم رستوران هوک لانژ کیش بسیار شیک و دارای معماری مجذوب کنندهی است که با نمای خیلی زیبا و سراسر شیشه ای ساخته شده و دکوراسیون داخلی رستوران نیز بسیار زیبا وخیره کننده است.

این رستوران وسعت زیادی دارد و علاوه بر فضای داخلی در فضای خارجی آن هم امکان نشستن فراهم است. رستوران هوک لانژ کیش چون در لب ساحل واقع شده است منظره بسیار زیبایی را برای مهمانان خود رقم زده و لذت خوردن غذا ها را در کنار پهنه زیبای دریا دوچندان نموده است. علاوه بر این نورپردازی این رستوران سبب شده تا میل غذا خوردن در مهمانان چند برابر شود و به اشتهای آنان تا حد زیادی بیفزاید.

هر قسمت از رستوران به بخش های مختلفی همچون سالاد بار، درینک بار، پیتزا بار و .. تقسیم بندی شده و بسیار شیک و مرتب طراحی شده اند.

میز های بزرگ برای قرار های دسته جمعی با دکوراسیون مجذوب کننده و خاصی هم در هوک لانژ تعبیه شده است. برای مثال در فضای بیرونی این رستوران میزی بزرگ با نماد های ماه تولد و درختی زیبا در وسط آن طراحی شده که دورتادور آن جایگاه چیده شده و فضای هیجان انگیز و زیبا را فراهم نموده است.

نظرات در مورد رستوران هوک لانژ کیش

بیشتر افرادی که برای اولین بار این رستوران را انتخاب کردند از فضا و دکوراسیون داخلی این رستوران در کنار کیفیت بالای غذاها و طعم خوب آنها رضایت داشته اند. در کل بیشتر رستوران گردهای کیش از رستوران هوک لانژ به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران های کیش نام می برند چرا که کیفیت غذاهای این رستوران در کنار فضای بسیار زیبای آن باب میل مسافران و کیشوندان است. علاوه بر این رعایت نکات بهداشتی و قابل دسترس بودن بخش های آشپزخانه و کافی شاپ در این رستوران باعث شده مردم با خیال راحت و آسوده میهمان رستوران هوک لانژ کیش شوند و خاطره ای به یاد ماندنی را رقم زنند.

رنج قیمتی منوی غذایی رستوران

هرچند که. برخی از رستوران های کیش را همه با قیمت های نجومی و عجیب و غریب می شناسند اما قیمت غذاها، پیش غذاها، نوشیدنی ها و … در رستوران هوک لانژ کیش در مقایسه با کیفیت خوبی که ارائه می دهند منطقی و قابل توجیح است و بیشتر مهمانان این رستوران در آخر از انتخاب خود راضی بوده و با خاطره ای خوش رستوران هوک لانژ کیش را ترک می کننند.

مکان های دیدنی در اطراف رستوران هوک لانژ کیش

همانطور که گفتیم رستوران هـوک لانـژ کیـش در مجموعه آوای خلیج فارس واقع شده است که مجموعه ای تفریحی، تجاری محسوب می شود و جاذبه های دیدنی و سرگرم کننده زیادی دارد. در واقع مجموعه آوای خلیج فارس به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه شناخته می شود که در شمال شرقی جزیره کیش و بهترین نقطه نزدیک اسکله تفریحی کیش بنا شده است.

این مجموعه برای سازگاری زیست بومی با منطقه به شکل ستاره دریایی طراحی شده که این رستوران را هم در دل خود جا داده است. در واقع رستوران هوک لانژ کیش نزدیک سالن کنسرت، سالن تئاتر و آبنمای موزیکال زیبایی است که قابلیت هایی مانند لیزر شو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و ربات های پیشرفته را دارد و از سایر آبنماهایی که تا به امروز در منطقه خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس ساخته شده پیشرفته تر و کامل تر است.

پیشنهاد ویژه ما به شما پس از صرف یک وعده غذایی دلپذیر در رستوران هوک لانژ کیش بازدید از این آبنمای موزیکال زیبا در مجموعه آوای خلیج فارس است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 425

به "معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید