مسافران به هشدارهای هواشناسی در شهرهای شمالی توجه نمایند

به گزارش بانو هما، با توجه به هشدارهای هواشناسی صادر شده در شهرهای شمالی و اختلال در تردد جاده ها مسافران پیش از عزیمت از آخرین شرایط ترافیکی آگاه شوند.

مسافران به هشدارهای هواشناسی در شهرهای شمالی توجه نمایند

با توجه به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و خیزش گردوخاک در 6 استان کشور مسافران حتما به هشدار های هواشناسی و آخرین شرایط ترافیکی توجه نمایند.

براساس این گزارش سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از بارش باران و وزش باد شدید موقتی اطلاع داد که منجر به اختلال در تردد جاده ای و احتمال تاخیر در پرواز ها با کاهش نسبی دما می گردد.

لازم به ذکر است ایمان محرابی نیا درباره آخرین شرایط ترافیکی در محور های شمالی گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس جهت شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در جهت جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار، درده تا نسا و کندوان تا سیاه بیشه ودر آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای جهت (شهرستانک) را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در محور هراز جهت جنوب به شمال محدوده مشا، حدفاصل پلور تا سه راهی لاسم، آب اسک تا گزنک، وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو و جهت شمال به جنوب محدوده های الیمستان و بایجان، محور فیروزکوه جهت جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند و آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار را شاهد هستیم.

لازم به ذکر است با توجه به شروع تعطیلات پایانی هفته و همچینن شروع بارش های پاییزی در این ایام مسافران به هشدار های ارائه شده توجه نمایند.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 442

به "مسافران به هشدارهای هواشناسی در شهرهای شمالی توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران به هشدارهای هواشناسی در شهرهای شمالی توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید