مجسمه 12000 دلاری فاینال فانتزی صدای سازنده سری را هم در آورد!

به گزارش بانو هما، اسکوئر انیکس جدیدترین مجموعه مجسمه های Masterline خود را معرفی نموده است. در این مجسمه شما می توانید شخصیت تِرا (Terra) از فاینال فانتزی 6 را مشاهده کنید که بر فراز تعدادی Magitek Armor سوار شده است. این تندیس واقعاً زیباست اما می خواهید بدانید که مشکل کجاست؟ قیمت آن تقریباً چیزی نزدیک به 12 هزار دلار است!

مجسمه 12000 دلاری فاینال فانتزی صدای سازنده سری را هم در آورد!

مجسمه های Masterline شرکت اسکوئر انیکس همواره قیمتی 4 رقمی داشته اند اما این اولین بار است که قیمت یکی از مجسمه های آن ها 5 رقمی شده است. همان طور که اسکوئر انیکس در توییتر اعلام نموده، قیمت این تندیس در ژاپن 1485000 یِن خواهد بود. اگرچه قیمتی رسمی آن در غرب هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است اما اگر بخواهیم قیمت آن را به معادل غربی تبدیل کنیم، به چیزی بیش از 11 هزار و 500 دلار خواهیم رسید.

با این حال، این تندیس واقعاً زیبا و باشکوه است. فقط 600 نسخه از این تندیس دست ساز در سراسر دنیا فراوری خواهد شد. 150 نسخه متعلق به ژاپن و دیگر تندیس های فراوری شده با توجه به شرایط سفارش ها به نقاط مختلف اختصاص داده خواهد شد. پس از ثبت 600 سفارش، سفارش ها بسته می شوند و دیگر خرید آن امکان پذیر نخواهد بود.

در ویدیویی که مجسمه را معرفی می نماید، می توانید طراح هنری افسانه ای سری بازی های فاینال فانتزی یعنی یوشیتاکا آمانو را در کنار مجسمه بزرگ ساخته شده در مقیاس یک به شش مشاهده کنید. در این ویدیو، آمانو از قطعه ای از طراحی های خود که اکنون به دنیای واقعی آورده شده است، شگفت زده می گردد. این تندیس قرار است در ماه ژوئیه عرضه گردد.

اگر شما هم مثل ما از قیمت عجیب وغریب این تندیس شگفت زده شده اید، مطمئن باشید که تنها نیستید چرا که حتی خالق سری بازی های فاینال فانتزی و تهیه کننده بازی فاینال فانتزی 6 یعنی هیرونوبو ساکاگوچی هم مبهوت قیمت گذاری این تندیس شده است. به هر حال، 11500 دلاری قیمت بسیار گزافی به شمار میرود. بر ساکاگوچی در توییتر با نقل قول کردن پست معرفی این خبر به وسیله اسکوئر انیکس به قیمت این تندیس واکنش نشان داد.

در این توییت، ساکاگوچی گفت که این مجسمه گران تر از ژرفانماهایی (دایوراما) است که استودیوی او برای ساختن دنیای جدیدترین بازی خود یعنی Fantasian استفاده نموده است. بازی Fantasian یک اثر نقش آفرینی خاص است که به وسیله استودیو مستقل میست واکر خلق شده و اتفاقاً تأثیر بسیاری از خاطرات ساکاگوچی در زمان توسعه بازی فاینال فانتزی 6 گرفته است. او توییت خود را با یک واکنش کاملاً منطقی به این تندیس مجلل و بسیار گران قیمت سرانجام داد و اعلام کرد: اسکوئر انیکس، حالت خوبه؟

منبع: RPG Site

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 369

به "مجسمه 12000 دلاری فاینال فانتزی صدای سازنده سری را هم در آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه 12000 دلاری فاینال فانتزی صدای سازنده سری را هم در آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید