لندکروزر نو؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!

به گزارش بانو هما، رویداد های اخیر خودرویی تعدادی طراحی غیر منتظره را به بازار جهانی خودرو معرفی کرد. یکی نسل تازه پرادو که عملا هیچ ارتباطی به قبلی ها نداشت، لکسس جی اکس هم که داستان خود را دارد و دیگری سانتافه 2024 که هنوز هم نتوانسته ایم به درستی شرایط طراحی آن را درک کنیم!

لندکروزر نو؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!

اکنون که به زمان رونمایی از نسل تازه لندکروزر تویوتا در اگوست (اواخر مرداد) نزدیک می شویم، بیشتر کارشناسان خودرو در جهان منتظر یک غافلگیری دیگر هستند! آیا تویوتا، لندکروزر افسانه ای خود را به سرنوشت پرادو و لکسس دچار می کند یا نقدها مربوط به دو محصول نامبرده، شرایطی را ایجاد کرده اند تا تویوتا مقداری محتاط تر عمل کند؟!

در جواب به سوال مطروحه باید بگوئیم که ما احتمال می دهیم لندکروزر افسانه ای هم وارد فاز تازه طراحی جعبه ای شود و در نوع خود یک طرح جسورانه را میزبانی کند.

آنچه که این حدس را قوت می بخشد، تصاویر رندری است که بازهم از طریق یکی از منابع قابل اعتماد منتشر شده است.

همانطور که در تصاویر می بینید، این لندکروزر جعبه ای کاملا با رویکرد تویوتا در معرفی آخرین محصولات پرادو و لکسس هماهنگی دارد.

لندکروزر تازه در قسمت دماغه یک مکعب کامل است که قطعا از منظر شاخص های علم آئروداینامیک نمی توان آن را مورد سنجش قرار داد. در قسمت عقب نیز همه چیز به پرادو نسل تازه شباهت دارد.

این تصاویر و نشانه هایی که از آن به دست می آید به حضور پلتفرم نردبانی GA-F تویوتا اشاره دارد. این دقیقا همان پلتفرمی است که در لکسس جی اکس نیز استفاده شده است.

لکسس جی اکس از پیشرانه توربودوقلو 3.4 لیتری 6 سیلندر با 349 اسب بخار خروجی و گشتاور 649 نیوتن متر در هماهنگی با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک استفاده می کند که احتمال دارد این مشخصات را در لندکروزر تازه نیز ببینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 569

به "لندکروزر نو؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندکروزر نو؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید