فتح الله زاده: محرومیت حق ساپینتو نیست ، من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها کردند

به گزارش بانو هما، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها نموده اند و واقعا سخت است و باید یاری گردد.

فتح الله زاده: محرومیت حق ساپینتو نیست ، من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها کردند

به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده روز پنجشنبه در حاشیه تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آقای ساپینتو هماهنگ کردیم که تمرین های استقلال هفته ای یک بار با حضور تماشاگران برگزار گردد. خدا را شکر شرایط استقلال خوب و روبه رشد است و ان شاءالله بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

او ادامه داد: یک سری مسائل مالی وجود دارد و حتی یکی از دوستان پرسپولیسی هم گفت که چرا می گویی پول کالدرون را دولت داده، پول استراماچونی را هم دولت بدهد که من گفتم ناراحت نیستم چرا دولت پول کالدورن را داده است و کار درستی بود اما اگر به استقلال یاری نگردد کار ما سخت است.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در دوره مدیران قبلی 20 تا 30 میلیارد بدهی به استراماچونی داشتیم اما الان با افزایش یورو و دلار نزدیک به 100 میلیارد شده و واقعا برای یک باشگاه پرداخت آن خیلی سخت است و همه باید یاری نمایند تا از این گردنه عبور کنیم. ما کلی کار نموده و کمپ را درست نموده ایم و پنجره باشگاه را نیز باز کردیم و انتظار داریم در قضیه استراماچونی به ما یاری نمایند.

او در پاسخ به این سوال که طبق گفته آقای تاج، استقلال 500 هزار دلار نزد ای اف سی دارد آیا می توان این پول را با طلب آقای استراماچونی تهاتر کرد، گفت: به آقای تاج هم گفتم پول ما نزد ای اف سی است و وقتی ما را ملزم به پرداخت پول استراماچونی می نمایند، خودشان هم باید پول ما را بدهند. اگر این پول را بدهند و با توجه به 300 هزار دلاری هم برای ملی پوشانمان داریم، به ما یاری می گردد. آقای تاج هم قول پیگیری داد و طرفداران هم دعا نمایند تا این مشکل حل گردد.

فتح الله زاده در واکنش به این سوال که گویا هیات مدیره با دریافت وام مخالفت نموده است، شما چه راهکاری برای پرداخت پول تا 11 فروردین ماه دارید، مطرح نمود: این اخبار خلاف است و هیات مدیره موافقت نموده است و خودشان به من گفته اند: وام بگیر! اینها شایعاتی است که می خواهند آرامش ما را بر هم بزنند. دنبال گرفتن وام هستیم البته انتها سال است و بانک ها پرداخت وام را به سال تازه موکول می نمایند.

او در پاسخ به این سوال که خبرهایی مبنی بر رفتن شما وجود داشت اما گویا حواشی به انتها رسید، شرح داد: از روز اولی که آمدم گفتم اگر الان کسی باشد و بتواند 300 میلیارد بیاورد من خودم او را نزد آقای وزیر می برم و از او خواهش می کنم مدیرعامل استقلال گردد و من در کنارش به او یاری می کنم. من استقلالی هستم و پست و مقام برای من مهم نیست و مهم استقلال است. الان هم می گویم هر کسی پول دارد بیاید و با هم پیش وزیر برویم. من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها نموده اند و واقعا سخت است و باید یاری گردد. اگر دیگران و دولت در این قضیه به ما یاری نمایند، مابقی مسائل را خودمان حل می کنیم.

او در واکنش به این سوال که شخص مورد نظر برای مدیرعامل استقلال استوری گذاشته و گفته من یک طرفدار هستم و یاری خواهم کرد، گفت: یاری کردن با استوری گذاشتن و حرف زدن نیست. حساب باشگاه معین است و پول واریز کند و این می گردد یاری کردن!

فتح الله زاده درباره کاهش محرومیت سرمربی این تیم نیز مطرح نمود: محرومیت را می شکنیم چون حق ساپینتو نیست.

او در پاسخ به این سوال که گویا وزارت ورزش تکذیب نموده است، اعلام کرد: بله بگذارید دلشان خوش باشد. آرزو بر جوانان عیب نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 508

به "فتح الله زاده: محرومیت حق ساپینتو نیست ، من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: محرومیت حق ساپینتو نیست ، من را تنها با 400 میلیارد تومان بدهی رها کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید