غایب بزرگ پرسپولیس، سپاهان

به گزارش بانو هما، فرشاد احمدزاده وینگر سابق پرسپولیس که در این فصل از فولاد راهی سپاهان شده است به علت مصدومیت قادر به همراهی طلایی پوشان اصفهان در بازی مقابل تیم سابقش نیست.

غایب بزرگ پرسپولیس، سپاهان

احمدزاده که تصور می کرد پس از درخشش در فولاد بار دیگر راهی پرسپولیس و جمع شاگردان یحیی گل محمدی گردد، اما هیچ پیشنهادی از سوی قرمز های مرکز به او داده نشد تا تصمیم بگیرد به سپاهان رفته و جمع پرسپولیسی های سابق را در اصفهان کامل تر کند.

احمدزاده که چندی پیش به علت عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را به ثبت رساند پس از اینکه طی جلساتی که با مدیران پرسپولیس داشته، بخش اعظمی از مطالبات خود را بخشیده بود، امیدوار بود طبق وعده ای که مدیران وقت این تیم داده بودند بتواند به جامانده طلب خود را دریافت کند. با این حال علیرغم تغییرات چند باره در بخش مدیریت، او همچنان در دستیابی به این مهم ناکام مانده تا مجبور به پیگیری آن به وسیله قانونی گردد.

فرشاد احمدزاده که هنوز بابت حضور در فهرست خروجی این باشگاه پس از معرفی یحیی گل محمدی به نام سرمربی این تیم در فاصله تنها دو ساعت مانده به جابجایی ناراحت است قصد داشت در بازی تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان برابر تیم سابقش به میدان برود، اما او به علت مصدومیت فعلا قادر به حضور بازی های تدارکاتی سپاهان نیست.

احمدزاده که فصل بسیار خوبی را در فولاد گذراند، در فصل گذشته 35 بار برای تیم جواد نکونام در تمامی رقابت ها به میدان رفت و یکی از ستاره های تیمش بود. او در این بازی ها پیروز به زدن 5 گل شد و 3 بار هم پاس گل داد.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 127

به "غایب بزرگ پرسپولیس، سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایب بزرگ پرسپولیس، سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید