عکس، علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست!

به گزارش بانو هما، سرمربی تیم فولاد،در کنار پیشکسوتان فوتبالی استان خوزستان در یک بازی یادبود شرکت کرد.

عکس، علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست!

به گزارش خبرنگاران در اهواز، بازی محبت آمیز ای به مناسب یادبود مرحوم یارعلی، بازیکن سابق شاهین اهواز برگزار گردید که حضور افراد سرشناس در این مسابقه جالب توجه بود.

تیم منتخبی از فولاد خوزستان، شاهین اهواز و تیم جنوب اهواز مقابل تیم منتخب بندرامام نهاده شد. علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به همراه دو دستیارش یعنی احمد آل نعمه و مرتضی بچاری با حضور در کنار پیشکسوتان خوزستانی از جمله سیاوش بختیاری زاده، لفته سه برادران، حسن سالمی، کریمی بوستانی، مجید باقری نیا و … تیم منتخب فولاد، شاهین و جنوب را تشکیل دادند و در نهایت به فزونی پر گل 5 بر 1 مقابل حریف دست پیدا کردند. در پایان نیز لباس زرد رنگ منتخب جنوب و البسه باشگاه فولاد به یادگاری به وسیله منصوریان و دیگر افراد حاضر به خانواده یارعلی اهدا شد.

نکته جالب توجه در حاشیه این مسابقه، برخورد بسیار گرم، علیرضا منصوریان با پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود. سرمربی نو فولاد در مواجهه با افرادی مثل بختیاری زاده، باقری نیا، بوستانی، سه برادران و … گفت و گویی درباره شرایط تیمش داشت و پیشکسوتان خوزستانی نیز در ادامه برای منصوریان و فولاد آرزوی موفقیت کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 520

به "عکس، علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید