شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ این تقابل محبت آمیز نیست!

به گزارش بانو هما، حضور کوتاه مدت شهریار مغانلو در پرسپولیس به قدری تاثیرگذار بوده که سرمربی سرخ ها در جابجایی تابستانی برای حفظ وی بالاترین پافشاری را داشته باشد. مهاجم سابق پرسپولیس که از سانتاکلارا پرتغال به جمع سرخپوشان پیوسته بود با گل های حساسی که در لیگ برتر و قهرمانان آسیا به ثمر رساند، در نهایت یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب یحیی گل محمدی لقب گرفته بود، اما قرارداد قرضی وی مانع از ادامه همکاری طرفین شد.

شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ این تقابل محبت آمیز نیست!

یحیی گل محمدی، اما به شدت از این مهاجم دلگیر است؛ مغانلو پیش از انتها فصل و عزیمت به پرتغال برای پیگیری آینده اش و در شرایطی که شایعات درباره انتقالش به سپاهان شدت گرفته بود، به یحیی گل محمدی اطمینان خاطر داد به هیچ تیم ایرانی نخواهد پیوست و پیگیر شرایط جدایی اش از سانتاکلارا برای بازگشت به پرسپولیس خواهد بود. هرچند در این بین ماجرای پرداخت مبلغ رضایتنامه یکی از چالش هایی بود که مانع از بازگشت شهریار به پرسپولیس شد، اما بزرگترین ناراحتی سرمربی پرسپولیس به بی توجهی مهاجم کنونی سپاهان به پیام هایش هست.

شهریار به سپاهان پیوسته و اکنون طی ملاقات های اخیر به یکی از مهره های آماده طلایی پوشان تبدیل شده تا با بالاترین انگیزه مهیای تقابل با پرسپولیس گردد. اتفاقی که مدافعان پرسپولیس و حامد لک را نیز به حالت آماده باش قرار داده است. قطعا هیچ یک از بازیکنان و اعضای پرسپولیس و خصوصا طرفداران این تیم نمی خواهند نام شهریار در این بازی به عنوان گلزن مطرح گردد.

باید دید از بین سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی کدام بازیکنان در این جدال به میدان خواهند رفت و باید مانع از گلزنی شهریار در این تقابل شوند.

بازیکنان پرسپولیس که با توجه به درخواست طرفداران این تیم بعد از حضور شهریار مغانلو در سپاهان اقدام به آنفالو کردن هم تیمی سابق خود نموده بود، در این ملاقات که به هیچ وجه برای آن ها محبت آمیز نخواهد بود در پی این هستند تا مغانلو را ناکام تقابل با پرسپولیس لقب دهند و باید دید در این راستا پیروز خواهند بود یا شهریار راهی به دروازه لک پیدا خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 242

به "شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ این تقابل محبت آمیز نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ این تقابل محبت آمیز نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید