سود شستا از 5 آبان به حساب سهام داران واریز می گردد

به گزارش بانو هما، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود سالیانه شستا از 5 آبان به وسیله سامانه سجام به حساب سهام داران واریز می گردد.

سود شستا از 5 آبان به حساب سهام داران واریز می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، میرهاشم موسوی گفت: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام به وسیله شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام به وسیله شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از تاریخ 1400/8/5 لغایت 1400/8/9 به تدریج پرداخت خواهد شد.

وی اضافه نمود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، فرایند واریز سود به حساب سهام داران مطابق با روال جاری و به وسیله سجام انجام می گردد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی اجرا شده به وسیله سازمان حسابرسی و مطابق با صورت های تأیید شده سال اقتصادی منتهی به 31 خرداد 1400 سود خالص شستا 31 هزار و 148 میلیارد تومان است که سود پایه هر سهم 2،199 ریال است.

موسوی اعلام کرد: سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند، می توانند از تاریخ 15 آذر امسال با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود، اقدام نمایند.

وی گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق ها و سبد های سرمایه گذاری نیز از تاریخ 1400/8/5 به وسیله واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت به وسیله مکاتبات رسمی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 167

به "سود شستا از 5 آبان به حساب سهام داران واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود شستا از 5 آبان به حساب سهام داران واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید