تور ارزان مکزیک: سفر در جاده های نیومکزیکو

به گزارش بانو هما، گشت و گذار در اطراف نیومکزیکو

در این ویدیو می خواهیم یکی از زیبا و خاص ترین منظره ها طبیعی در منطقه شمال آمریکا را دیدن کنیم. نیومکزیکو فرصت های بی شماری را برای طبیعت گردی و ماجراجویی در اختیار گردشگران قرار می دهد. منطقه نیومکزیکو از نظر فرهنگی هم تحت تاثیر اسپانیا قرار گرفته بود و هم در کنار فرهنگ های بومی آمریکایی تاثیرپذیر شده بود. علیرغم این تاثیرپذیری های فرهنگی، تقریباً تمام جاذبه هایی که در نیومکزیکو انتظار شما را می کشند طبیعی هستند. البته این جاذبه های طبیعی را در کمتر جایی از دنیا می توانید دیدن کنید، چراکه طبیعت این منطقه نه سرسبز و نه ساحلی است، ولی همین امر باعث جذابیت آن شده، چراکه نیومکزیکو با هرجای دیگری که تاحالا ممکن است رفته باشید فرق دارد.

تور ارزان مکزیک: سفر در جاده های نیومکزیکو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

یکی از معروف و جالب ترین جاذبه های نیومکزیکو، تپه های شنی آن است. برخی از این تپه های سفید شنی مدام با وزش باد جابجا می شوند و حتی ارتفاعی نزدیک به 18 متر هم ممکن است پیدا نمایند. مثلاً جاده ای را تصور کنید که هر موقع از آن عبور می کنید منظره ها آن با دفعه قبل فرق دارد و هیچ وقت از رفت و آمد در آن دل زده نخواهید شد. البته گردش در پارک های ملی و منطقه ها حفاظت شده نیومکزیکو هم یکی از جاهای است که هرگز نباید آن را از دست دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 306

به "تور ارزان مکزیک: سفر در جاده های نیومکزیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مکزیک: سفر در جاده های نیومکزیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید