تور مجارستان ارزان: ساوت گیت: صعودمان به جام جهانی را در بوداپست، ورشو و آلبانی قطعی نموده بودیم

به گزارش بانو هما، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد تیمش پیش از بازی شب گذشته، با عملکردش در بازی های خارج از خانه صعودش به جام جهانی2022 را قطعی نموده بود.

تور مجارستان ارزان: ساوت گیت: صعودمان به جام جهانی را در بوداپست، ورشو و آلبانی قطعی نموده بودیم

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت که تیم تحت هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در ملاقاتی خارج از خانه با نتیجه 10 بر صفر سن مارینو را در هم کوبید و مسافر قطر شد، پس از این ملاقات گفت: ما با عملنمودهایی که در بازی های خارج از خانه خود در بوداپست، ورشو و آلبانی داشتیم، صعودمان به جام جهانی را قطعی نموده بودیم. باید از تمامی بازیکنانم و کادرفنی بابت این سال خیلی خوب قدردانی کنم.

وی اضافه نمود: می دانستیم که این بازی را خواهیم برد، اما می خواستیم خودمان را به چالش بکشانیم و عملکرد سطح بالایی را از خود ارائه دهیم. سال سختی از لحاظ بازی های انتخابی جام جهانی و مسابقات یورو 2020 بود، اما تیم ذهنیت خود را نشان داد و هر کاری که می توانست انجام داد، به همین دلیل بابت کاری که در طول سال انجام دادند به آنها خیلی افتخار می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس درباره اینکه آبا تیمش در جام جهانی 2022 قطر می تواند یک گام فراتر بردارد و به قهرمانی برسد، توضیح داد: خیلی به آینده نگاه نمی کنم. ما سال جاری 19 بازی انجام دادیم که نکات زیادی برای یاد گرفتن در آنها وجود داشته است. این فرصت خوبی است تا به عملکردمان در چند ماه گذشته نگاهی بیندازیم و تجربه ای که بازیکنان جوان مان پیش از جام جهانی به آن احتیاج دارند را به آنها بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 168

به "تور مجارستان ارزان: ساوت گیت: صعودمان به جام جهانی را در بوداپست، ورشو و آلبانی قطعی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: ساوت گیت: صعودمان به جام جهانی را در بوداپست، ورشو و آلبانی قطعی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید