راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحت تر شد

به گزارش بانو هما، مدیرعامل فیس بوک اعلام نمود این شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی فروشگاه های دیجیتالی در اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا راحت تر می نماید.

راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحت تر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مارک زاکربرگ اظهار کرد: فیس بوک به تولیدنمایندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاهها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه نموده و اکانتشان را با شرکتهای کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک نمایند.

فیس بوک بعلاوه در حال آزمایش ابزار تازهی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت نمایند. این قابلیت به تولیدنمایندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که به وسیله توصیه آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت نمایند. برندها نرخ کمیسیون خود را معین می نمایند.

این خبر در راستای کوشش فیس بوک و اینستاگرام برای جذب تولیدنمایندگان محتوا به وسیله ابزارهای درآمدزایی تازه و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و کوشش نموده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خود را توسعه داده اند تا مشتریان تازهی را پیدا نمایند، جذب کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 48

به "راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحت تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام راحت تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید