خوابگاه دانشجویی گلستان 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد

به گزارش بانو هما، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پروژه ساخت و تکمیل خوابگاه دانشجویی گلستان 2 حدود 40 درصد پیشرفت داشته و ظرفیت اسکان بیش از 400 دانشجو را دارد.

خوابگاه دانشجویی گلستان 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامعباس نکونام، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص آخرین شرایط پروژه ساخت و تکمیل خوابگاه دانشجویی گلستان 2، گفت: سعی می کنیم هرچه زودتر خوابگاه را تکمیل کنیم و مورد بهره برداری قرار دهیم.

نکونام با اشاره به اینکه طرح ساخت خوابگاه گلستان 2 از سال 1395 آغاز شده است، اضافه نمود: فاز قبل این پروژه 40 درصد پیشرفت داشته و در مناقصه نو که جهت تکمیل خوابگاه و بهره برداری از آن در نظر گرفته شده، ابتدای اردیبهشت ماه هزار و 400 برنده مناقصه معین و مدت پروژه دو سال محاسبه شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تا به امروز اقداماتی از قبیل ساخت و تجهیز کارگاه، گودبرداری محل استقرار موتورخانه، تسطیح اطراف ساختمان جهت دسترسی همه جانبه و تسهیل در انجام کار از چند جبهه مختلف اجرا شده است.

وی در خصوص تامین اعتبار این طرح شرح داد: تامین اعتبار این پروژه از طریق اخذ وام از بانک رفاه صورت خواهد گرفت. اخذ وام در مراحل نهایی است و به محض تامین اعتبار اولیه، اعتبار در اختیار پیمانکار جهت ادامه کار قرار داده خواهد شد.

نکونام یادآور شد: خوابگاه گلستان 2 در مجاورت خوابگاه گلستان 1 واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان واقع شده است و این خوابگاه ظرفیت اسکان بیش از 400 دانشجو را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 37

به "خوابگاه دانشجویی گلستان 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوابگاه دانشجویی گلستان 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه دانشجویی گلستان 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید