تویوتا RAV4، 2019 در مقابل سوبارو فارستر

به گزارش بانو هما، راو 4 مانند رقیب خود دارای یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که امروزه در بیشتر خودرو های تویوتا یافت می گردد.

تویوتا RAV4، 2019 در مقابل سوبارو فارستر

خبرنگاران - تویوتا راو 4 و سوبارو فارستر کراس اوور هایی هستند که در این گزارش مورد آنالیز قرار گرفته اند.

تویوتا RAV4 از سوبارو فارستر نوتر است؛ این خودرو دارای طراحی نو و عالی است که به کراس اوور اجازه می دهد قوی تر از قبل به نظر برسد، بعلاوه دارای پلت فرم، موتور، سیستم چهار چرخ متحرک نو است و فضای داخلی نیز تغییر یافته است.

زیر کاپوت آن یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر قرار گرفته است که 203 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می گردد و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.

این خودرو دارای سیستم تعلیق AWD است که دارای بردار گشتاور و قطع اتصال در عقب برای بهبود مصرف سوخت است علاوه بر این، چند تنظیمات خارج از جاده وجود دارد. این به تنظیم سیستم های کنترل کشش و پایداری یاری می نماید و از پیش معین می نماید که هنگام حرکت چقدر نیرو به هر یک از چهار چرخ می رود.

فارستر در مقایسه با RAV4 امکانات کمتری دارد؛ آنقدر ها هم زیبا نیست، اما ممکن است این تنها نقص مهم باشد. شکل جعبه ای فارستر به راننده اجازه می دهد دید زیادی داشته باشد و باعث می گردد فضای داخلی جادارتر گردد.

فضای داخلی نیز زیبا است، با چرم قهوه ای، مواد براق و سیستم اطلاعات تفریح بسیار بهتر از تویوتا است؛ سیستم اطلاعات تفریح بعلاوه از سیستم اتواندروید و اپل کارپلی پشتیبانی می نماید که از سیستم تویوتا سازگارتر است.

صفحه نمایش لمسی با دکمه های غول پیکر روی صفحه نمایش روشن و آسان است و تعداد زیادی پورت USB برای شارژ دستگاه های شما وجود دارد.

زیر کاپوت سوبارو فارستر یک موتور 2.5 لیتری تخت چهار سیلندر قرار گرفته است که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت می نماید. با یک گیربکس CVT جفت می گردد که نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 316

به "تویوتا RAV4، 2019 در مقابل سوبارو فارستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا RAV4، 2019 در مقابل سوبارو فارستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید