تحویل اصل آثار هنرمندان به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شروع شد

به گزارش بانو هما، تهران (پانا) - چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مرحله تحویل آثار رسیده است و هنرمندان اصل آثار خود را در محل برگزاری جشنواره واقع در موسسه فرهنگی و هنری صبا فرهنگستان هنر تحویل می دهند.

تحویل اصل آثار هنرمندان به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شروع شد

به گزارش ستاد خبری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، فرایند برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر اینطور است که نخست هنرمندان عکس آثار خود را در تارنمای جشنواره بارگذاری می نمایند و هیات انتخاب آثار را برای حضور در نمایشگاه انتخاب می نمایند و سپس هنرمندان اصل آثار را در رشته های نقاشی، نگارگری، مجسمه، خوشنویسی، هنرهای نو و سرامیک در موسسه فرهنگی و هنری صبا به دبیرخانه تحویل می دهند. چاپ آثار رشته های عکاسی، کاریکاتور، طراحی گرافیک (پوستر) و تصویرسازی به عهده جشنواره است که تا شروع جشنواره این آثار بر اساس میزان های اعلام شده، چاپ و برای نمایشگاه آماده می گردد.

هنرمندان تا روز دوم بهمن ماه فرصت دارند تا اصل آثار خود را تحویل بدهند. سپس، هیات انتخاب، با رویت اصل آثار، انتخاب نهایی را برای نمایشگاه انجام می دهند.

آیین گشایش چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر آدینه 15 بهمن ماه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا - فرهنگستان هنر - برگزار می گردد و نمایشگاه تا روز 30 بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 278

به "تحویل اصل آثار هنرمندان به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل اصل آثار هنرمندان به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید