بیانیه نو باشگاه پرسپولیس؛ فقط به گلات فکر می کنیم

به گزارش بانو هما، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن تقدیر از کوشش های اعضای تیم و حمایت های طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس، از اراده سرخپوشان برای فتح جام قهرمانی لیگ برتر در سه بازی به جامانده گفت.

بیانیه نو باشگاه پرسپولیس؛ فقط به گلات فکر می کنیم

در این اطلاعیه آمده است:

هدف معین است. می دانیم چه می خواهیم و برای آن باید چه کنیم. ما داستان حماسه های خود را با طرفداران مان می نویسیم. به راستی که حماسه عظیم پرسپولیس، طرفداران بوده اند و خواهند بود.امروز باید از انرژی و احساس بسیار خوبی بگوییم که طرفداران به سوی تیم محبوب خویش روانه نموده اند.

روزهای سخت گاهی نعمت هستند اگر باعث شوند گنج با ارزشی که دارید را در وجود خود بیابید و کنج وجود پرسپولیس، طرفداران هستند. طرفدارانی که نمایشی ستودنی از حمایت و اتحاد را به تصویر کشیدند.

شبکه های اجتماعی پر شده از شور و شعور طرفدارانی که برای پرسپولیس چاره ای جز قهرمانی باقی نمی گذارند. چند سال قبل را به یاد می آوریم؛ پرسپولیس، قهرمانی را نه به تفاضل گل، که به امتیازات از دست رفته به خاطر اشتباهات داوری داد. روز آخر لیگ، طرفداران کاری کردند کارستان. حجت تمام شد و ارتش سرخ چه شایسته پاسخ آن اعتماد را داد.

آن روز کم نبودند آن هایی که نفهمیدند، چه جنبشی در پرسپولیس به راه افتاده است. جرقه ای که آتش به پا کرد. آتشی که هنوز شعله ور است و طرفداران بعد از این دربی، بار دیگر بر آن دمیدند. آتشی که وجود پرسپولیس را گرم می نماید و رقیبان را می سوزاند.

اکنون زمانه غوغای دیگری است. غوغایی که با اتحاد همه پرسپولیسی ها به راه افتاده است. اکنون همه ما فقط به گلات فکر می کنیم و در روزهای به جای مانده از لیگ، حمایت ها را صدبرابر خواهیم کرد. این پرسپولیس باید با همین حمایت ها و کوشش جانانه مربیان و بازیکنانش قهرمان گردد چون شایسته ترین تیم برای کسب قهرمانی است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 42

به "بیانیه نو باشگاه پرسپولیس؛ فقط به گلات فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه نو باشگاه پرسپولیس؛ فقط به گلات فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید