ایرپاد 4 رونمایی شد، طراحی نو به همراه شارژر بی سیم و کیس سخنگو!، عکس

به گزارش بانو هما، رونمایی سال جاری اپل سروصدای زیادی به پا کرد، چراکه در این رویداد اپل از ایرپادهای تازه باقابلیت های مجذوب کننده رونمایی کرد.

ایرپاد 4 رونمایی شد، طراحی نو به همراه شارژر بی سیم و کیس سخنگو!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ایرپاد 4 (AirPods 4) این بار با طراحی تازه معرفی گردید اما این تمام ماجرا نیست. قابلیت نویز کنسلینگ یا anc در این سری از محصولات اپل ارتقا پیداکرده است. علاوه بر این به لطف طراحی دقیقی که دارد، بهتر در گوش جا می افتد؛ با این حال دیگر مانند ایرپاد قبلی، سری قابل تعویض ندارد.

اما بزرگ ترین تحول سال جاری اضافه شدن درگاه USB-C به کیس های شارژ ایرپاد است. درواقع اپل با این جایگزینی، ایرپاد 4 را با همه محصولات دنیا مطابقت داده است. اما ویژگی جالب تر کیس ایرپاد تازه این است که این کیس دارای یک بلندگو است که به شما یاری می نماید آن را در زیر تخت یا صندلی به راحتی و با استفاده از برنامه Find My پیدا کنید.

هر دو مدل دارای تراشه H2 هستند که امکان بهبود کیفیت صدا را فراهم می نماید. علاوه بر این می توانید با تعیین کردن دستوراتی برای ایرپاد، آن را شخصی سازی کنید. این به این معنا است که شما می توانید با تکان دادن سر، به ایرپاد دستور موردنظر خود را بدهید. گفته می گردد که ایرپاد ها 30 ساعت عمر باتری دارند.

هر دو مدل ایرپاد در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس هستند و در 20 سپتامبر عرضه می شوند. ایرپاد 4 معمولی 129 دلار و ایرپاد 4 باقابلیت ANC 179 دلار قیمت دارند.

بعلاوه اپل نسل دوم ایرپاد مکس (AirPods Max) خود را معرفی کرد؛ در خصوص این محصول اپل اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 622

به "ایرپاد 4 رونمایی شد، طراحی نو به همراه شارژر بی سیم و کیس سخنگو!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپاد 4 رونمایی شد، طراحی نو به همراه شارژر بی سیم و کیس سخنگو!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید