انواع مدل های کالسکه به همراه تصاویر

به گزارش بانو هما، کالسکه کودک یکی از وسایلی است که والدین باید برای نوزاد خود تهیه و حتی باید بدانند که چگونه بهترین نوع آن را انتخاب کنند. انواع مختلف این محصول وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برای برخی از والدین، وسیله ای این محصول جابجا کننده کودک، می تواند در نحوه انجام کارهای روزمره با فرزندشان تفاوت ایجاد کند.

انواع مدل های کالسکه به همراه تصاویر

این وسیله نه تنها به نام یک راهکار برای جابجایی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به نام راهی برای نزدیک نگه داشتن نوزاد به شما والدین خواهند بود. از دیگر مزایای چنین وسیله ای هنگام مسافرت رفتن با کودک است چرا که این موضوع می تواند سفرها را بسیار آسان تر و البته ایمن تر کند. حال اگر در حال حاضر نیاز به چنین محصولی دارید، توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای خرید و مشاهده قیمت کالسکه به سایت نیونی نی می توانید مراجعه کنید.

کالسکه خارجی و ایرانی

والدین عزیز برای خرید انواع این محصول می توانند از برندهای ایرانی و خارجی استفاده کنند که هر کدام از این دو موارد ویژگی های خاص خودش را دارند. حال در ادامه به بررسی کلی این وسیله از دو نوع ایرانی و خارجی می پردازیم:

  • نوع ایرانی

اولین موردی که برای این محصول می توان گفت، قیمت های ایده آل آنهاست که باعث می شود هزینه های مناسب برای والدین تراشیده نشود. ضمن این که جنس بدنه کالسکه های ایرانی نسبتاً بادوام بوده که مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است. همچنین با توجه به این که این وسیله در ایران کاملاً مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی طراحی می شود، بسیار دلنشین تر بوده و به دلیل بکارگیری از طرح های سنتی و مجذوب کننده، فروش بیشتری هم خواهد داشت. البته ناگفته نماند که نوع ایرانی این محصول نسبت به انواع خارجی دارای امکانات کمتری است که رفته رفته این معضل هم در حال برطرف شدن است.

  • نوع خارجی

انواع خارجی کالسکه با توجه به قیمت دلار و ارز سنجیده می شود که همین باعث خواهد شد تا قیمت فروش آن سرسام آور شود. ضمن این که طرح های در نظر گرفته در این وسیله خارجی بسیار شاد بوده و شاید اگر مشکل قیمت آن را نادیده بگیریم، انتخاب مناسبی برای بچه ها مان خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول خارجی می توان به مقاومت بسیار عالی چرخ ها، بدنه و نوع دوخت آن اشاره کرد. گفتنی است که برندهای خارجی این وسیله آن قدر زیاد است که دست تان برای انتخاب نوع بهتر که دارای امکانات بیشتری هم است، باز خواهد بود.

به طور کلی نمی توان از برندهای ایرانی یا خارجی این محصول، یکی را انتخاب کرد چرا که شرایط هر خانواده برای هزینه کردن متفاوت خواهد بود. لذا توصیه می کنیم بنا به بررسی های خود نوع بهتر این وسیله را انتخاب کنید.

چرا کالسکه

این که چرا باید از این وسیله برای بچه ها مان استفاده کنیم، دلایل مختلفی دارد که در ادامه سعی می کنیم به دو مورد مهم تر اشاره کنیم:

  • ایمنی و امنیت

همیشه جاهایی وجود دارد که می خواهیم به اتفاق فرزندان مان به آنجا برویم؛ مثلا بازدید از منطقه ها شلوغ. لذا این گونه محصولات به والدین اجازه می دهند که نظم و آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. در واقع با گذشت زمان، شما به سرعت متوجه می شوید که فرزندان تان چقدر سریع رشد می کنند و این یعنی به وزن شان هم افزوده می شود. مطمئناً سلامتی تان در خطر خواهد بود وقتی بخواهید کودک تان را تمام روز به دوش بکشید.

  • دسترسی به فضای مناسب

بچه ها عاشق رفتن به باغ وحش و یا پارک های تفریحی هستند. همان طور که می دانید سر زدن به مکان های تفریحی گاهاً یک روز از وقت تان را می گیرد. لذا پر واضح است که در این مدت به لوازم کودک مانند پوشک، لباس و مواردی از این دست نیاز پیدا خواهید کرد. پس نمی توانید هر بار از آژانس برای حمل این همه وسیله استفاده کنید چرا که هزینه های زیادی را در بر خواهد داشت. کالسکه به خوبی می تواند فضاهای مناسبی را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید کلیه لوازم مورد نیاز کودک را جابجا کنید.

از دیگر مواردی که می توان به نام دلایل منطقی استفاده از این محصول یاد کرد، موارد زیر هستند:

  • کنترل بهتر کودک در مکان هایی مانند خیابان.
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی (با استفاده از سایبان های در نظر گرفته شده در این وسیله).
  • آرامش خاطر بیشتر والدین.
  • کاهش چشم گیر هزینه ها.

جدیدترین مدلهای کالسکه

برای این محصول انواع و اقسام در بازار وجود دارد که هر کدام نسبت به دیگری می تواند برتری هایی داشته باشد. با این حال در ادامه به چند مورد از جدیدترین ها اشاره خواهیم کرد:

  • نوع هات مام مدل 360: جنس بدنه این محصول از فلز و برای بچه ها 6 تا 4 سال مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای آن هم می توان به قابلیت جمع شدن و دارا بودن سایبان اشاره کرد.
  • نوع دلیجان مدل هیرو: از ویژگی های این وسیله می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. ضمن این که قابلیت تغییر جهت سیت رو به مادر را هم داراست. بچه ها تازه متولد شده تا 4 سال هم می توانند از آن بهره ببرند.
  • نوع تلسکوپی گود بیبی مدل D999: دارا بودن چرخ و سایبان از ویژگی های این محصول بوده و بچه ها 7 تا 3 سال هم می توانند از آن استفاده کنند. وزن این وسیله در حدود 3.5 کیلوگرم است.
  • نوع ریچ کیدز مدل GLD 11: فریم این محصول از فلز و تا وزن 15 کیلوگرم را هم تحمل می کند. از قابلیت های آن هم می توان به دارا بودن ترمز، سبد، سایبان و پارچه قابل شستشو اشاره کرد.

خرید کالسکه از فروشگاه نیونی نی

در این مقاله تا جایی که امکان داشت، سعی کردیم به معرفی انواع وسیله جابجا کننده کودک اشاره کنیم. حال شاید شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید، نیاز به یک چنین محصولی دارید اما مرکز معتبری را برای خرید آن زیر نظر نگرفته اید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه نیونی نی استفاده کنید. در این فروشگاه می توانید انواع و اقسام این وسیله از برندهای مختلف را پیدا و بررسی کنید. حتی در صورت نیاز استعلام می توانید به سایت نیونی نی مراجعه کنید.

به طور کلی اگر خواهان چنین وسیله ای هستید، توصیه می کنیم که با استفاده از راه های قرار داده شده با مشاوران فروشگاه نیونی نی تماس بگیرید. به طور حتم متخصصین این فروشگاه در مدت زمان کوتاهی بهترین مشاوره ها را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهند داد.

منبع: اتاق
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 78

به "انواع مدل های کالسکه به همراه تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مدل های کالسکه به همراه تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید