افتتاح اقامتگاه نو دیزنی با الهام از طبیعت در سال 2022

به گزارش بانو هما، یک اقامتگاه نو در دنیای والت دیزنی با الهام از طبیعت در سال 2022 افتتاح خواهد شد که هواداران فضای آزاد را عاشق خود خواهد نمود.

افتتاح اقامتگاه نو دیزنی با الهام از طبیعت در سال 2022

علاقه مندان و هواداران فضای آزاد و طبیعت از شنیدن خبر افتتاح یک اقامتگاه تازه دیزنی با الهام از طبیعت که در سال 2022 در دنیای والت دیزنی، خوش آمدگوی بازدیدنمایندگان خواهد بود، بسیار شاد خواهند شد. این اقامتگاه برای تکمیل فضای طبیعت اطرافش، تمی طبیعی خواهد داشت و شامل بیش از 900 اتاق هتل و ویلاهای اشتراکی پیشنهادی کلوب تعطیلات دیزنی خواهد بود.

این اقامتگاه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، در مکان سابق پارک آبی ریور کانتری در پارک موضوعی فلوریدا که در سال 2001 بسته شد، ساخته خواهد شد. اقامتگاه تازه دیزنی در خط ساحلی زیبا و چشمگیر بی لیک (Bay Lake) و بین اقامتگاه و اردوگاه صحرایی قلعه دیزنی و کلبه صحرایی دیزنی، قرار خواهد گرفت.

تری شوآلتز، معاون ارشد و مدیر کل باشگاه تعطیلات دیزنی گفت:

این تجربه اقامتگاهی، یک جشن برای عشق طولانی مدت والت دیزنی و احترام به طبیعت به همراه تفریحات و حتی انواع مکان های اقامتی شگفت انگیز که خانواده ها نمی توانند جلوی رفتن به آن ها، مقاومت نمایند، است.

این پروژه تازه به سه پروژه در حال ساخت و ساز دیگر در دنیای والت دیزنی، خواهد پیوست. اقامتگاه کرونادو اسپرینگز شامل یک برج 15 طبقه بر فراز لاگو دورادو (Lago Dorado)، دریاچه مرکزی اقامتگاه، قرار است در سال 2019 تکمیل گردد.

دیگر پروژه در دست احداث در نزدیکی پارک موضوعی اپکوت (Epcot) پارک موضوعی بی لیک فلوریدا که انتظار می رود در سال 2019 افتتاح گردد، اقامتگاه ریورای دیزنی (Disneys Riviera Resort) است که قرار است به استودیوهای هالیوودی دیزنی و دروازه بین المللی اپکوت به وسیله اسکای لاینر دیزنی (تله کابین)، متصل گردد.

یک مقصد غوطه وری با واقعیت مجازی با الهام از جنگ ستارگان نیز در اقامتگاه تازه والت دیزنی ساخته و به صورت یکپارچه به جنگ ستارگان: لبه کهکشان (Star Wars: Galaxys Edge)، یک منطقه با تم جنگ ستارگان در استودیوهای هالیوودی دیزنی متصل خواهد شد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 266

به "افتتاح اقامتگاه نو دیزنی با الهام از طبیعت در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اقامتگاه نو دیزنی با الهام از طبیعت در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید