طراحی سایت: ازسرگیری فراوری سایت ایران خودرو در سنگال

به گزارش بانو هما، معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از فعالیت مجدد سایت این شرکت در سنگال و فراوری و عرضه خودرو به بازار این کشور اطلاع داد.

طراحی سایت: ازسرگیری فراوری سایت ایران خودرو در سنگال

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کیانوش پورمجیب در این باره گفت: با تمدید کنوانسیون معافیت گمرکی از سوی دولت سنگال، اقدامات لازم برای فعال سازی مجدد سایت فراوریی ایران خودرو در این کشور موسوم به سنیران اتو، انجام و در نهایت منجر به فراوری و عرضه محصولات ایران خودرو به بازار شد.

وی با اشاره به راهبرد فعلی ایران خودرو در حوزه صادرات مبنی بر توسعه سهم بازار برون مرزی ایران خودرو، حمایت همه جانبه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو را عامل مهمی در احیای سایت سنگال ارزیابی کرد و اضافه نمود: با ساماندهی سایت فراوریی تیس و داکار پیروز به از سرگیری فعالیت های مالی، تجاری و فراوریی در سنگال می شویم.

پورمجیب با بیان این که در مرحله نخست فراوری سمند با کاربری تاکسی شروع شده، اضافه نمود: سایر محصولات نیز در حال معرفی به بازار سنگال برای آنالیز احتیاج و سلایق مشتریان این کشور است.

وی با بیان این که با وجود محدودیت های بین المللی، کوشش های ایران خودرو برای احیای این سایت به ثمر نشسته، اظهار کرد: حمل و ارسال محموله های سفارش گذاری شده از سوی طرف سنگالی اجرا شده و مونتاژ و عرضه سمند تاکسی شروع شده است.

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو از ارسال محموله دوم برای مونتاژ خودرو اطلاع داد و گفت: با فعال سازی سایت سنگال، اهداف صادراتی در منطقه آفریقا را با سهولت بیش تری دنبال خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: در حال برنامه ریزی برای صادرات سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به سنگال از جمله محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین و موتور سیکلت نیز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 200

به "طراحی سایت: ازسرگیری فراوری سایت ایران خودرو در سنگال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ازسرگیری فراوری سایت ایران خودرو در سنگال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید