احتمال خداحافظی ستاره آرژانتینی از فوتبال؛ مشکل قلبی آگوئرو جدی تر از چیزی است که در ابتدا آنالیز شده

به گزارش بانو هما، خبرگزاری خبرنگاران- شاید بازی بارسلونا و آلاوز، آخرین حضور سرخیو آگوئرو در مستطیل سبز به عنوان بازیکن باشد.

احتمال خداحافظی ستاره آرژانتینی از فوتبال؛ مشکل قلبی آگوئرو جدی تر از چیزی است که در ابتدا آنالیز شده

به گزارش خبرنگاران، سرخیو آگوئرو، مهاجم 33 ساله آرژانتینی ممکن است به زودی خداحافظی خود از فوتبال را اعلام کند. در بازی تیم های بارسلونا و آلاوز در سی ام اکتبر 2021، سرخیو آگوئرو مهاجم بلوگرانا دچار مشکل قلبی شد و باشگاه بارسلونا اعلام نمود نتیجه آزمایش ها و اندازه آریتمی قلبی سرخیو آگوئرو نشان داده او باید حداقل سه ماه دور از میادین باشد. حالا رادیو کاتالونیا گزارش داده نتیجه آزمایش های اخیر بسیار منفی بوده و مشکل قلبی آگوئرو جدی تر از چیزی است که در ابتدا آنالیز شده است. با نتایج منفی اخیر، این مهاجم آرژانتینی نسبت به بازگشت به میادین، ناامید شده و ممکن است او به زودی مجبور گردد فوتبال بازی کردن را کنار بگذارد.

دوران حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب بارسلونا از چیزی که مدیران و طرفداران این تیم آرزویش را داشتند فاصله زیادی داشت. ورود او به نوکمپ با جدایی لیونل مسی، هموطن و دوست صمیمی او، همراه شد و بسیاری از رسانه ها در همان زمان مدعی شدند که این بازیکن میخواهد قراردادش را با بارسا فسخ کند.

هرچند در نهایت این اتفاق رخ نداد اما او به علت مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک به دو ماه قادر به همراهی تیم جدیدش نبود و برای اولین بار در بازی برابر دیناموکیف به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. پس از گلزنی برابر رئال مادرید در ال کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا به نظر می رسید که شرایط برای این بازیکن بهتر شده بود اما آگوئرو در جریان بازی برابر آلاوس به علت احساس دردی که در ناحیه قفسه سینه داشت مجبور شد از زمین بازی بیرون برود و پس از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

تنها بیانیه رسمی که از سوی باشگاه بارسلونا در این زمینه منتشر شد این بود که آگوئرو تحت نظر پزشک قرار گرفته و در حال اجرا آزمایش های مختلف است و به علت شرایطی که دارد تا سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده که پزشکان به این بازیکن 33 ساله خبر داده اند که جواب آزمایش های این بازیکن چندان خوب نیست و شرایط قلب او طوری است که شاید مجبور گردد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این رادیو شرایط او را با کارولین گراهام هانسن مقایسه نموده که پیش از این تست های کاردیوگرافی را پشت سر گذاشته و آماده آغاز دوران درمان برای بازگشت به میادین است اما در عین حال می گوید که تصاویر کاردیوگرافی آگوئرو بسیار پیچیده تر است و تست های استرس این بازیکن در روزهای اخیر نشان داده که شاید او دیگر توان حضور در فوتبال حرفه ای را نداشته باشد، چرا که مشکل آریتمی قلبی این بازیکن بسیار جدی تر به نظر می رسد.

بعضی از منابع مدعی شده اند که آگوئرو نسبت به بازگشتش به دنیای فوتبال خوش بین است اما ظاهرا مشکل پیش آمده برای او جدی تر از چیزی است که در ابتدا تصور می شد. در هر حال باشگاه بارسلونا میخواهد تا سه ماه آینده صبر نموده و فرایند پیشرفت درمان این بازیکن را ارزیابی کند تا شرایط نهایی و دقیق این بازیکن تعیین گردد. گفته می گردد آگوئرو مشورت هایی را نیز با پزشکان تیم ملی آرژانتین انجام داده تا آنها نیز به طور دقیق از شرایط او آگاه باشند. به نظر می رسد که زندگی حرفه ای آگوئرو با خطری جدی روبرو است اما همه امید این بازیکن برای بازگشت به میادین از دست نرفته است. آنالیز شرایط او در چند ماه آینده تعیین می نماید که تصمیم نهایی چه خواهد بود.

چندی پیش و در جریان ملاقات بین دو تیم بارسلونا و آلاوس در نوکمپ بود که سرخیو آگوئرو ناگهان روی زمین افتاد و در حالی که در قسمت قفسه سینه خود احساس درد می کرد از زمین مسابقه خارج شد؛ موضوعی که باعث شد نگرانی های زیادی درباره شرایط سلامتی این ستاره آرژانتینی و تازه وارد باشگاه بارسلونا به وجود بیاید. بعد از انجام آزمایشات مختلف تعیین شد سرخیو آگوئرو یک مشکل قلبی دارد و باید نزدیک به سه ماه و یا شاید بیشتر از آن از میادین دور باشد؛ موضوعی که باعث شد ستاره های دنیای فوتبال به حمایت از این مهاجم آرژانتینی بپردازند که حالا نایب رئیس باشگاه اینتر نیز دست به این کار زده است.

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر و هموطن سرخیو آگوئرو، در حمایت از ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: برای او آرزوی بهبودی دارم، همین اتفاق برای بسیاری از فوتبالیست ها رخ می دهد و امیدوارم بتوانیم راه حلی برای بازی مسالمت آمیز آنها پیدا کنیم. این چیزی است که ما باید آن را مطالعه کنیم، من او و همه بازیکنانی که چنین شرایطی را پشت سر گذاشته اند در آغوش می گیرم.

لازم به ذکر است پیش از این یکی از ستاره های اینتر یعنی کریستین اریکسن نیز در رقابت های یورو دچار مشکل قلبی شده بود و گفته می گردد که به علت قوانین موجود در فوتبال ایتالیا، ستاره دانمارکی باید نراتزوری را ترک نموده و راهی تیم دیگری گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 240

به "احتمال خداحافظی ستاره آرژانتینی از فوتبال؛ مشکل قلبی آگوئرو جدی تر از چیزی است که در ابتدا آنالیز شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خداحافظی ستاره آرژانتینی از فوتبال؛ مشکل قلبی آگوئرو جدی تر از چیزی است که در ابتدا آنالیز شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید